Paymentwall - I got scammed 45$

26 of 32 Paymentwall reviews

04 / 05 / 14 - 08 : 01 AM - w35911561 - Credit card - 32.81 EUR

Hi ,

I have placed an game credit order of 32.81 EUR ($45.04) on this website : www.rs4us.com.

I paid it with my credit card via paymentwall.

it's been 2 days passed and I still haven't received anything

I sent a few messages, but they don't answer me.

I would like to request a refund please.

Regards,

F.A.

9 8 7 5 6 8 2 4 6 7 9 8 7 3 5 9 1 6 5

This review is a subjective opinion of a user.
Report Comment Private message author

More Review Details

Monetary loss:
$45
Product or service
Refund
Review category
Entertainment
review #481853 by
Had an experience with Paymentwall? Submit review ›
Helpful? 6 Yes 6 5 No 5
Had the same issue 2 Yes 2
26 of 32 Paymentwall reviews
Comment as anonymous As anonymous or Log in
OR Is it your business? Respond to your
customers as verified company representative.
Apply for a Free Plan
Paymentwall Support

Mar 12, 2015 #957668

Hello,
We are sorry for the delay you experienced in receiving your order the time you purchased it. We understand it has been a while when you requested refund for this purchase but we still want to make sure you get assisted properly. If there is still anything you need help with or you still need a follow up regarding your order with reference w35911561, please send us an email via support@paymentwall.com
We look forward to hearing from you.
Regards,
Paymentwall Team

0 1 Reply
Great comment! Would you like to convert it into review?

You will be able to edit the text before publishing.

× You are about to contact PissedConsumer.com

Review submitted through "Contact Us" will not get published on the site or forwarded to Paymentwall. However, many companies do monitor reviews on our site.

 
×
You were reading a complaint about Paymentwall.
Filing a new complaint about
×